יום רביעי, 5 במרץ 2014

סטטוסים ופוסטים מאפריל 2010

בְּאֹרַח פֶּלֶא


רד אלינו אוירון


מפליא לעשות


בְּאֹרַח פֶּלֶא


הג'מבה שלי רגועה, הולמת בלאט


משפר את יכולת החומוס שלו


בְּאֹרַח פֶּלֶא


<3


קורא לקצב התנשמת


בְּאֹרַח פֶּלֶא


אורה


קפה הילל עמק רפאים


הנה אני בא


חצי צ'פאטי


מוסיקה חיה


יש לי עוד מקום אחד לרנבו היום, מהמרכז


איך אומרים מערת החשק בלשון זכר?


שני מקומות מחר אחה"צ מהמרכז לרנבו. בלי סמים


כבש


שהחיינו על גחלילית כבר אמרתי?


בְּאֹרַח פֶּלֶא


זולת קורן


נפשו של דור גם בשדה זרועה


בְּאֹרַח פֶּלֶא!


איפה הרנבו?


ריח אהבה


המון ריחות פריחה!


הסרט עושה את העבודה: לקוח שהיה מלא התנגדויות ראה את הסרט ואמר שידאג שנגיע לאיבחון


אין סיבה שזה לא יעבוד


נרתיק המשקפיים מעלה אבק. הדרך מעלה אבק.




מפליא לעשות


מבוסס על אהבה


בָּרוּךְ אַתָּה יי רוֹפֵא כָל בָּשָׂר וּמַפְלִיא לַעֲשׂוֹת


אום אל קנטיר.


אום אל קנטיר?


יש עולמות שלמים של ספורט שאנשים פשוט לא מודעים להם
Shikma Nachman


בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם עַל תְּנוּבַת הַשָּׂדֶה וְעַל אֶרֶץ חֶמְדָּה טוֹבָה וּרְחָבָה


שהחיינו על תות עץ


לא ישבתי אני תחת עץ פתאומי באותה השעה שתולדות לה כתובים, הכנף השחורה התמקמה לידי ובמצמוץ משותף נאנחה: יום דליל כך נדמה הוא היום הנוכח, הריחות כאן שקופים ככבישי יום קיצי,
[מאת יער חבר]


אוטופיה באמ.פי. פינקפלוייד - תקנאו


חכי לי בבריכה, אני בא


חושב שהוא חכם


סדר ונקיון שישי לקצב מטבוחה


אני רוצה להגיד כל מיני דברים, אבל כל פעם אני מגלה שזה מתמצה בבְּאֹרַח פֶּלֶא. להגיד את הדברים הספציפיים או להשאיר את בארח פלא?


בְּאֹרַח פֶּלֶא!


ריצה משפרת את הראיה?


בְּאֹרַח פֶּלֶא


נכנס לכושר


את האויר בשיר לחרוש


בְּאֹרַח פֶּלֶא


טוב, מי בא הערב לבוביזמר?


וגם בלי שירים


אוי עכשיו להתחיל לבכות מכל שיר


בְּאֹרַח פֶּלֶא


המבצע הזה לימד אותי הרבה דברים על עצמי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה