יום שלישי, 4 במרץ 2014

סטטוסים ופוסטים מנובמבר 2012

מסתמן: ישראל תגיש לאו"ם בקשה להכיר באופן חד צדדי במדינת תל-אביב

פיקוד העורף מבקש לא להראות על הדובי איפה נפלו טילים


שוטר, אם אתה רואה רכב חונה ביער, ככל הנראה מדובר ב:
1. מרגל סורי, שעוקב אחר תנועת העצים ביער. 
2. מחבל, שמפתח ראש נפץ גרעיני עבור החאמס. 
3. אנס, שבדיוק אונס את כיפה אדומה. 
4. מטייל שנהנה מהטבע.

תראי לי על הדובי מאיפה נכנסים לך מים

צ'יף צ'יף מעל הרציף: ההתנגדות האינדיאנית לקולוניאליזם הבריטי, רמיזות פוסט-קולוניאליסטיות בזמר העברי המוקדם.

שיר מחזק את החושך בלילה

אל תעשו צו 8 בעברית

התקנת כיורים בגיריות עץ ניידות

מונח שהמצאתי נטמע בשפה. 
חיסרון: עכשיו לא יאמינו לי שאני המצאתי אותו
יתרון: כבר לא צריך להסביר מה זה בכל פעם שאני אומר אקסווב

רשת הביטחון הסוציאלי: איזון סטטוסים של Idoק בפיד

תביאי לינק לשיר שלא כתבתי על מכוון הפסנתרים

-ואיך אתה לא מתבלבל?
-אני כן
(אם תהיתם)

עם שוטים לא נוהגים: זכויות סוסים בימי הביניים - מבט מחודש. פתח דבר: ליפא העגלון

והתשוקה לשום מקום אותי הורסת, כך שבינתיים אני נח, כך כמו שאני מונח

אם עידוק היה כותב בכל יום משנה אחת בסטטוס ו"דונו", הפיד שלו היה תלמוד בבלי

כרמיאל
ירוחם
כרמיאל
אליקים
(שיר הדלק שלך להחודש)

צייתנות
-------
-זאת הודעה אוטומטית אנא אל תשיב
-טוב

לא אכפת לי, אני תמיד ממלא ב120 חברי כנסת

אה, כן, מישהו רוצה טרמפ מהמרכז לחיפה היום אחה"צ? 
[מי שיגיד שהוא רוצה לכיוון ההפוך אני אתקין לו בדפדפן ISO-8859-8 והוא יראה הכל הפוך עד קץ ימיו]

-עובד? אל תפסיק לגעת

צינורות פרשו הרשת: עיצוב פרוטוקולי האינטרנט על ידי גברים כאמצעי לשימור ההגמוניה הגברית ברשת

לא בטוח אם כל ההיפים שותקים ממבוכה | או שהם באמת התחלפו

כמו יום אביב בהיר יש וויסקי בצנצנת

נוודים שווים בין מקומות

הפייסבוק מחזיר אותנו לתקופה שלא הייתה

צוֹפִיָּה הֲלִיכוֹת בֵּיתָהּ, תראי! בית הולך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה