יום שני, 10 במרץ 2014

סטטוסים ופוסטים ממרץ 2012

מנכ"ל ושוטף כלים at אשבר-עיינות בע"מ


בְּאֹרַח פֶּלֶא‎ — ‎at ‎החוף הירוק‎.‎


יש ימים שאתה מצטער שלא שמת הרבה כסף בשורטים על חברות הסלולר


הצלחה זה לחזור לאוטו ולהיזכר ששמתי את שקית הזבל בפח הזבל ואת המעטפות בתיבת הדואר (ולא להיפך)
#עומסיתר


יש לי משחזת זוית "4.5 ואני לא אהסס להשתמש בה


אני אקח עכשיו בבקשה את העושר, שבא עם הצרות של עשירים שלי‎ — ‎at ‎חוות יתיר‎.‎


חַסְדְּךָ, יְהוָה, מָלְאָה הָאָרֶץ


-מה את עושה?
-בישול לסדנאות, אני מבשלת לסדנאות
-אה, סדנאות בישול?
-לא, אני מבשלת בסדנאות של דברים אחרים
-אה, למשל, באים אנשים, ואז את מלמדת אותם לבשל אוכל צמחוני ודברים כאלה?
-לא, אני מבשלת לסדנאות, לא מלמדת בישול, נניח, אנשים באים לסדנת טנטרה, אז אני מבשלת להם את האוכל
-מה הקשר בין טנטרה לסדנת בישול?
-?!
#איפה.מונטיפייטון.כשצריכימותם‎ — ‎with ‎אפון הפלא‎.‎


גשם!
[לא עשיתי כלום]


וראה: וואנים לבניך (ובנותיך)


טוב, אתם באמת לא תאמינו, אבל התגעגעתי ליתושים


רְאוּ נָא כִּי אֹרוּ עֵינַי כִּי טָעַמְתִּי מְעַט דְּבַשׁ הַזֶּה


להרדם בשדות שעורה רחוקים, להתעורר ביער


יש לי יש לי יש לי ואני לא אהסס להשתמש בו


חזרתי פרח


הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם, חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ-מָיִם


זה שיר על מותק החושך


"ברוסיה סובייטית, שירים מתלהבים ממך" - כינוי ל"כוכבים בחוץ"?
עדי-אושרה חמיאל


יכולה להמליץ על חנות כלי עבודה טובה בב"ש? (עם חניה)


בנחל הבשור, צבע אדום זה כלניות
[לילה שקט עבר על כוחותנו בעוטף עזה]


אך יש מתקתק בה למטה שעון שהצמידו לו שד, כן כך תקוה שטה לה שטה, תתארו לכם


גבעות מכוסות מרבדים כתומים וסגולים, חסידות ענקיות משוטטות ומתעופפות, והאובך הכחול-אפור עם שחר.. 
אתם ממש מצטערים שלא היה לי כח להוציא את המצלמה


מִי יִתֶּן לִי אֵבֶר כַּיּוֹנָה אָעוּפָה וְאֶשְׁכֹּנָה הִנֵּה אַרְחִיק נְדֹד אָלִין בַּמִּדְבָּר
[גם שטיח מעופף בצורת פיאט דוקטו בא טוב]


אָרִיתִי מוֹרִי עִם בְּשָׂמִי, אָכַלְתִּי יַעְרִי עִם דִּבְשִׁי, שָׁתִיתִי יֵינִי עִם חֲלָבִי‎ — ‎at ‎דרך נחל הבשור‎.‎


מי שמעלה תמונה של עצמו תופס ראשנים, שלא יתפלא שהוא חולם על צפרדעים


at ‎חורשה ליד אדרת :)‎.


לאנשים שחושבים שאני מעלה תמונות מהעבר, תדעו לכם שאני עדיין הילד הקטן הזה:


כל רווק צריך בבית גבר שיודע לבשל


כשאין לך כח להזיז את החותמת


אז באחו שמה נחו אז בין צרור לרימון הייתי ניגש


כבשתי לב הנערות הלכתי טעיתי ודאי לא פעם אחת


מודה לאלת הפקקים שנתנה לי היום אחה"צ חצי שעה של חסד לסדר את ראשי המבולגן


בְּאֹרַח פֶּלֶא‎ — ‎at ‎חוף בית ינאי :)‎.‎


דרוש/ה לחברתנו מנהל/ת משרד+מנהל/ת חשבונות לעבודה מעניינת! :-)


מה יותר אביבי מלפרסם שתי מודעות דרושים? :-)
בהצלחה לנו!
#אשבר-עיינות בע"מ‎ — ‎with Ayana Lekach and ‎אפון הפלא‎ at ‎דרך הדורות‎.‎


אַתָּה פוֹרַרְתָּ בְעָזְּךָ יָם / שִׁבַּרְתָּ רָאשֵׁי תַנִּינִים עַל הַמָּיִם
פגאניזם מעשי על שפת מכתש רמון


אני הייתי זחוח עוד לפני שידעתי שיש מילה כזאת


יום ראשון, כמעט סופשבוע
#הזמן.טס.עוד.לפני.שנהנים


יש עוד דוקטו?


שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה


אני לא מבין משהו,‎ — ‎at ‎חיפה Haifa‎.


לכל החברים שתמיד מבקשים טרמפים בכיוון ההפוך מזה שאני נוסע:
נוסע הערב מיפו לחיפה (לא הפוך). מי מצטרף?


ברוך כושר דיין אמת
"אין צדיק נפטר מן העולם עד שנברא צדיק כמותו"


בְּאֹרַח פֶּלֶא‎ — ‎with Ayana Lekach and 2 others at ‎החוף הירוק‎.‎


אני הייתי מבולבל עוד לפני שהירח עלה‎ — ‎with Rachel Rubin and Eli Or at ‎קצרין‎.‎


at ‎כחלום - קפה מסעדה‎.


נוט טו סלף: אם אתה רוצה להכין בצה עין, אל תתבלבל בין הבקבוק של השמן-זית לבקבוק של הבלק-לייבל (בשביל איכות הטיגון)


לא זיהיתי את עצמי בגלל התחפושת אז עשיתי לעצמי לייק


טוב, הגזמתי, מי בחיפה והסביבה רוצה לספר אותי? [יש מכונה]


הרפתקאות הצרכנות של יונתן, פרק ב': גבינת שמנת 3%?! בקרוב - ויסקי ללא אלכוהול


הסיבה האמיתית לקנות גם דברים קטנים בכרטיס אשראי (ולא במזומן), היא שאחכ בפירוט אני יכול לראות איפה הייתי


נוט טו סלף: אל תכסוס ציפורניים כשאתה עם לק ורוד


at ‎חיפה Haifa‎.


מה אכפת לי שהדלק התייקר, מה שאני מפסיד בתחנה אני מרוויח בתעודת-סל


אני לא צריך יין בשביל לקיים מצוות עד-דלא-ידע, מספיק שאיפה אחת טובה מהפריחה כאן ביער
#לא.צריך.אבל.אפשר




at ‎יער עופר‎.


נוט טו סלף: אם תשים את כוסית הויסקי בצד שמאל של המחשב, היא תתחמם מהמאוורר (שים בצד ימין).


הִנְנִי יוֹסִף לְהַפְלִיא אֶת הָעָם הַזֶּה הַפְלֵא וָפֶלֶא, וְאָבְדָה חָכְמַת חֲכָמָיו וּבִינַת נְבֹנָיו תִּסְתַּתָּר


אז מה הטלפון של הרו"ח?


with Kipi Rimon at Bat Yam Mall.


מי בא/ה למרק בשר הערב אצלי ביער חרובית (ליד צומת מסמיה)? #ללאמין #מספר.המקומות.מוגבל
[מי שישאל איפה זה יקבל לינק לlmgtfy עם מילות החיפוש "מפרקת שבורה"]


at ‎יער חרובית‎.


טוב, אני בים המלח, וסיימתי את העבודה להיום. מי בא/ה?


איך אני אעשה לך את העבודה הזאת ב500, רק הויסקי עולה יותר


at ‎ים המלח - Dead Sea‎.


-למה הכלב נובח?
-כי הוא יכול
-יש עוד דברים שהוא יכול. שיתמקד בהם
שבת שקטה לכולם!! :-)


כביש 90 חסום לשני הכיוונים בין המלונות לבין עין גדי כי הכביש נסחף
#מחשב.מסלול.מחדש


מה אכפת לי שעלה מחיר הדלק, אני ממלא תמיד במאה לירות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה